Tuesday, May 1, 2012

Siapa nak sambung bayar Savvy?

Salam! Hi!

Haha lamanya tak taip kisah hidup aku dalam blog ni. Busy la. Busy betul. Baru habis pantang then masuk kerja. Mau tak blur. Blur la sangat.

Skrg dah nak masuk 2 minggu kerja, kepala otak pun dah stabil. Even ada certain things here and there yang memang totally buat aku frustrated. Tapi, nak buat mcm mana. Ikut aje lah. Itu yang rasa sampai nak blah. Hubby don't mind. Katanya lagi bagus dekat dengan rumah. Dekat dengan baby. Apa pun terpulang kat aku.

Emmm.

Aku tak consider pun lagi. Tapi, mungkin tak kot. Tengok rezeki aku ada kat mana.

Ok berbalik pada tajuk. Suka sangat melalut tak ada kaitan. Sekarang aku tengah cari anyone yang nak pakai kereta tapi malas nak apply loan. Atau someone yang memang nak beli kereta tapi, loan tak lepas. Atau deposit tak mampu nak keluarkan about 10%. Atau sesiapa yang saje² nak bayar kereta aku untuk wife guna pergi pasar.

Aku tak nak jual Savvy sebab tak berbaloi. Aku kena topup banyak even dah bayar for 5 years instead of full loan is 9 years. So, balance you guys kena bayar another 4 years lah. Maintainance road tax segala bala tanggung sendiri la kot. So far, kereta aku tak pernah accident langgar orang. Cuma langgar divider saje. Kondisi semua OK sebab aku tengah repair kereta aku nak rawat segala penyakit.

Hok alohh aku tak pernah pulak snap pikcer aku dengan my Savvy. So, tak bolehlah nak paste kat sini. Alahai entry lain lah ya.

If you guys interested, boleh email kita at sha_babe@yahoo.com :)

Thanks for reading this quick post!

2 comments:

  1. Salam, klu masih ada savvy tu, lehlah emailkan ke flywaystnt@gmail.com berserta syarat2nya.tk

    ReplyDelete
  2. salam..kalo ade lg kete email dinn.aziz@gmail.com..:)

    ReplyDelete