Wednesday, March 27, 2013

Join KEEK-ing World! :)

Assalam people.

Hi! 
Rest kejap hehe tengah closing account for last financial year ni.

Update blog pasal Keek.
HAHA bimbo betul lepas tengok Dr Halina, wife Dr SMS update blog about it, terus aku pun nak juga.
Eh bukan nak ajak followers ala berapa kerat saje orang yang kenal aku pun. Cuma nak bagitahu satu dunia yang aku pun dah main Keek muahahahaha.

Benda ni baru tak baru jugalah.
Entah. Aku tahu pun dari Twitter Dr Halina.
Eh seems she is my kind of an inspiration, kan?
Hehehe i do say yes! Suka tengok dia yang humble gila, suka share everything she knows or discovered, rajin tak rajin jugalah reply my tweets HAHA. Then pernah je satu ketika dulu masa anaknya, Bella at age 6 months, ada few her followers tegur dalam blog that dia tak patut bagi anak bawah setahun makan instant foods, its unhealthy bla.. bla.. bla.. even she is a doctor and alhamdulillah she accepted without questioning back even agreed with them.

She is very down-to-earth, isn't she? :)

***
Ok aku nak bagitahu ni, aku dah sangatlah malasnyyyaaa nak menaip blog panjang-panjang sebab satu kesuntukan masa tapi nak share aktiviti aku dan anak, things yang aku jumpa with everyone. 

Hah macam mana kalau dah malas tapi mahu?

Haaa kalau korang nak ambil tahu pasal aku atau anak aku, just follow my Instagram, Twitter & new Apps for me is Keek! Hahaha Keek lagi. 

Keek keek keek.

Dah follow? Cayyyyaaannnngggg korrraaannnggg! Meh kisssss sikit! Kikikikiki.
Kalau belum follow, cari SHA SYALIZZ / SHA SKYLINEZ. Ecewah pakai nama glamour gitu dalam cyber world.

Bukan apa, Apps yang ada follow/unfollow inilah kita kenal rupanya ada orang kisah pasal kita. Lebih mesra, i guess. Suka follow, tak suka unfollow. 

Facebook aku dah jarang updates cuma layan semata-mata nak read and mostly to collect general informations saje. Furthermore, kat situ ramai kawan yang kita nak berkawan dan 'terpaksa' berkawan ye lah aku approved friend request tak bermaksud aku nak kawan dengan kau lah! -__-"

Eleh ada la tu terfikir kan???
If jenis terpaksa tu faham-faham je lah sampai nak post benda annoying pun fikir banyak kali. Lalalala.


There are 7 people cares about me yang sanggup hadap the most annoying Keek vids around the world.
Thank you Keek-ers! Ngeh ngeh.

I am not somebody sebab itulah followers tak ramai. Hehehe. If you guys buat, entah lagi ramai. Artis, Bloggers, Models. Ramai fans tu.

Cubalah! Its fun tak tipu.


Ok Keek actually like Instagram/Twitter instead of only pictures/words, why not we try putting up a short video of us? HAHAHA boleh mencapab, gediks dalam laman sosial ala basicly macam Youtube kalau nak ikutkan tapi dah trend sekarang guna Keek, so enjoy je lah! :)

Oh ya maximum length kita boleh rakam is 36 saat je. Cukuplah tu R&D Keek tak payah nak upgrade untuk panjangkan lagi sebab kalau lama tengok video Keek-ers lain boleh muntah. Kebanyakkannya entah apa-apa nak pergi toilet, nak makan, nak tidur, nak pergi office, tempuh jammed semua pun buat Keek termasuk aku. Kah kah kah.

Oh ya to join here you must get your mind free. Or else, you guys saje buat dosa. Ye lah dengan mengata tak ingat.

Ok kalau dah join tu, meh la cari kita. Follow pun boleh, tak nak pun tak apa. Kita tak 'kunci' pun profile sendiri. LOL!



P/S: Sampaikan colleague aku dah boleh agak aku senyap je kat office bawah sorang-sorang mesti dok buat Keek. Showing betapa i love Keek nowadays! Kuikuikui. Heh aku suka GILA tengok Keek from Kak Iti. Comel sangat! :D

1 comment: