Monday, July 26, 2010

Saya dan adik saya bertunang tapi, bukan serentak.


Saya bertunang dengan En Salehuddin Sabtu. Boyfriend saya. Majlis diadakan on 29/05/2010 dan dibuat secara kecil-kecilan by Abah dan Ibu (Stepmom) di rumah beliau at Taman Alam Megah, Sek 27, Shah Alam. Bertemakan warna Hijau. Nampak fresh. Nampak striking. Nampak bersih. Hantaran 5 berbalas 7.

Lelaki's side: Cincin risik & cincin tunang, Sirih Junjung, Al-Quran, Telekung, Cake, Buah & Halwa.

Perempuan's side: Sirih Junjung, Towel, Tasfir, Cake, Cheezy Tat & Coklat.

Ini adik nombor 2 saya, Ina. Bertunang pada 17/07/2010. Selang 2 bulan dari kami. Nama tunang En Hafiz Yaacob. Majlis incharged by ouy Mama at her house Bukit Tinggi, Klang.

Lelaki's side: Cincin risik & cincin tunang, Sirih Junjung, Baju Kurung Nikah, Handbag, Make-Up set, Prayer Matt, Cupcakes.

Perempuan's side: Sirih Junjung, Baju Nikah, Kameja, Belt, Wallet, Pen, Watch, Cake.


TAHNIAH SISTERS! :)

No comments:

Post a Comment