Thursday, March 17, 2011

Mata ketumbit, bengkak plus muntah-muntah. Great!

Sakit yang jarang sangat ada pada aku. Kau datang saat aku nak bump into my BIG day. Bagus lah kau. Masuk semalam dah 3 kali aku ambil ubat doc. Tak baik still.





muka gila pucat. macam mana nak kahwin ni T_T



Orang kata selalu ada sakit ni, dosa nak dicucikan oleh Tuhan. Terkenang apa salah dan dosa aku. Ada dosa yang perlu aku simpan sendiri. Semoga taubat ku diterima Tuhan. Dosa yang lain? Dengan orang lain? Aku tak dapat detect. Semoga semua di luar sana terus terang dengan aku dan maafkan aku.

Doakan yang terbaik.

Hanya itu yang mampu ku pohon.

Emo gila kau, Sha.

Damn.

Sakit kau sakit yang boleh ditanggung lagi setakat ini. Bukan kau hilang nyawa. Tapi, siapa yang tak nak sempurna di hari bahagianya? Tolong aku.

1 comment: