Thursday, February 2, 2012

InsyaAllah akan datang nanti.

Semalam tak keruan kitorang tidur. Sambil discussed serious matters on bed. Sambil ligat main game yang menguji our English vocab. Ala tak ada apa sangat. Use simple vocab je game tu. Langsung hilang rasa mengantuk aku yang pada mulanya terlelap kat kusyen ruang tamu.

Discussion tu berakhir dengan aku tertidur. HEHE. Dia? Kali terakhir mata lelap aku nampak sambil ketap bibir, tepuk dahi, mengeluh sana sini dan pusing kanan kiri. Resah memikirkan hal anak beranak kami.

"B, cuba traced back semua yang b keluarkan. Calculate one by one."

"Dah. B still tak tahu mana pergi dan apa yang b buat"

"Entahlah B. Baby rasa baby tak kacau and tak minta apa-apa dari B. Semua Baby buat sendiri. Guna Baby punya sendiri"

Dia senyap. Dia akui. Dia rasa dia terlebih buat.

Takpelah. Ada nanti. Sabar. Aku berharap apa yang akan dia buat lepas ni menjadi titik tolak berubahnya kehidupan kami sekeluarga. Aku sentiasa mendoakan agar rezeki-rezeki Allah turunkan itu menjadi milik kita. Doa selalu jangan lupa!

P/S: Tak payah nak suspen baca entry kali.

No comments:

Post a Comment