Wednesday, September 1, 2010

Ada apa dengan September?

Pagi tadi dalam kereta on the way ke ofis, aku ditembak dengan soalan "baby, ada apa dalam bulan September?" "hah?? ada apa eh...?" "lupa la tu!" dia merajuk. "okay bila kite keluar dating? i mean our first date?" "hah?? 10/9?" "salah! lupa lah tu!"


"okay-okay, bila?" "7/9 kita keluar ramai-ramai buka puasa, 9/9 kita punya first date". jawab dia tenang. Tapi, lepas tu, muncung gila. Pinjam muncung aku nampak. "kalau kita punya, lupa je". "kalau kita lupa dia kejap, muncung, merajuk". Padahal aku sendiri yang pilih date tu as our first date last year. "ohh! baru baca diari eh semalam?" Aku tanya dia. "Eh, mana ade".


Dalam hati tersenyum. Dia penuhi kriteria bakal suami yang saya idamkan :)

****************************************************************************************************** Cerita pasal malam tadi...

Semalam aku & dia buka puasa kat Intekma Resort, Shah Alam. 1/9/2010. Went to celebrate our first anniversary after 1 year we coupled. Okay jugak juadah berbuka kat sini. Hasil tangan student-student Uitm Shah Alam. Dapat seat tepi bibir kolam. Romantik kot. Tapi, tepi stall Kambing Panggang aka Lamb Chop.


Thank you sayang. Biarlah suasana macam ni kita kekal selamanya. Setiap anniversary kita date outside.


P/S: InsyaAllah lepas ni saya tak lupa date-date kita okay. Jauh sekali lupakan birthday awak. :p

5 comments:

  1. uikss... terbalik lak... bkn patutnye u ke kene igt tarikh2 nih sume, babe? hehee.. neways, congrats on ur anniversary... may Allah bless u both! (^_^)v

    ReplyDelete
  2. congratz kt both of u... sy yakin cik Sha mesti bertuah dpt die... sy agak die mesti seorg yg caring dan syg cik Sha sgt2...

    ReplyDelete
  3. zyra,

    haha thks babe :)

    mr anonymous,

    owh ye ke. tapi, dia pun sumtimes lupa itu, lupa ini... hurmm~

    ReplyDelete
  4. cik Sha,

    that's human. Cik Sha xblh harapkan lbh dr die. Sy percaya ke mana sekali pun die pergi, mcm mane sekalipun die bz, die still xlupakn cik Sha

    ReplyDelete
  5. mr anonymous,

    saya tak harap lebih pun. apa yang dia da dah cukup baik buat saya.

    ReplyDelete