Tuesday, May 3, 2011

Jahanam bila mood jahanam.

Keluar lewat pagi tadi. Bukan aku tak pandai bajet time or whatever. Kalau aku bersiap pergi ofis, semua benda aku tak tinggal dari lumur bedak satu badan sampai ke makan supplement. Lengkap semua baru aku keluar rumah dengan hati best. Satu step left out, memang tak keruan. Ah! Mind set.

Aku lewat pagi tadi pun aku yang tak ada mood. Sepatutnya dia. Mungkin aku tak dapat terima hakikat yang aku salah. Aku sebab lewat. Eh! Minta maaf je lah. Maaf yang diungkap lebih baik dari menaip. End story. Kenapa perlu babitkan mood?

Kau tak faham? Aku kadang-kadang pun tak faham apa aku buat.

Ego?

Dunno.

Semaklah perangai aku macam ni. Siapa tahan? Depan orang lain aku berlagak biasa untuk tutup weakness. Tapi, depan dia? Aku tak tapis langsung. Orang kata lebih manis we look stupid in front of person that you love. Lagi dia tambah sayang sebab tak pijak kepala dia. Kalau sikap menjengkelkan pulak? Dia sanggup terima?

Kasihan.

Dia. Bukan aku.

Mungkin aku dalam proses untuk bersedia nak tinggalkan apa yang aku ada sekarang.

Gosh.

No comments:

Post a Comment