Tuesday, May 3, 2011

Motif like FB status.

Aku bukan seorang observer yang cekal. Juga bukan seorang penganalis. Tapi, setelah lama perhati rasa nak cakap jugak. Kalau kena batang hidung korang, nasib. Eh, aku sekadar cakap apa aku fikir.

Aku perasan setiap kali aku atau kau taip status, ada orang klik LIKE. Maybe dalam kepala otak kita nak kasitau:-

Eh! aku suka status kau! Status kau lain dari yang lain!

Yup! Aku setuju dengan pandangan kau. Proceed please!

Aku baca status kau ni. Aku just tak tahu nak komen apa. Tapi, aku suka!

Aku bukan stalk kau ok. Aku faham perasaan kau ketika kau taip status ni. Aku nak kau tahu, aku ada kalau kau perlukan.

Aku hidup lagi dalam FB ni, kau datang la page aku!

Aku baca je status kau cuma tak ada masa nak reply. Scroll down cepat sangat ni!

Hahahahaha!

You guys macam mana? Atau memang kau seorang FB SILENT READER! :)

P/S: Aku just like kalau dia artis dan aku pun apply semua alasan di atas too! -___-"

No comments:

Post a Comment