Wednesday, May 18, 2011

Sha dinikahkan secara rela.

Salam blog readers.

Bersyukur kepada Allah SWT kerana dipermudahkan segalanya.

Pada tanggal 13 May 2011 jam 10.25am aku sah bergelar isteri kepada Suamiku. Air mata jatuh ketika lihat Abah aku menangis kelegaan. Tanggungjawab dia menjaga aku dah dipindahkan kepada Suamiku. Mama pun aku lihat menangis terharu dan berat untuk lepaskan aku. Ku pandang muka kakak angkatku yang terpancar tanda syukur aku dah jadi milik orang.


TERIMA KASIH ATAS SEMUANYA.
Saat aku pandang mata Suami, aku nampak keikhlasan untuk ambil alih tugas menjaga aku. Ramai kata aku bertuah memiliki dia. Namun, bagiku dia begitu sempurna. Aku percaya dan terima dia adalah jodohku.



Saat untuk diijabkabulkan



Batal Air Sembahyang



Mama menangis happy.



Abah pun. Happy nampak. Eh, tadi nangis? -__-"



Hantaran 7 berbalas 9



Kucupan dahi Suamiku hanyalah untukku seorang :)


OKAY.


Please do come at MY RECEPTION DAY on 22 MAY 2011!




P/S: Ikutkan hati nak jemput semua tapi, apakan daya majlis tak berapa nak besar.

1 comment: