Saturday, December 3, 2011

28

As at 28.

Aku dah miliki keluarga yang bahagia bersama Suami tersayang. I am carrying a little babyangel inside my tummy.

Saya percaya dia sangat comel.
Sangat manja.
Sangat active.
Sangat adorable.

Alhamdulillah.

Betul. No words can describe how wonderful this moment for those who had felt it.

=)

Perlu buat wishlist? Tak ada apa sangat rasanya. Saya cuma berharap agar dibukakan pintu kebahagiaan, pintu rezeki yang melimpah ruah, dikurniakan anak-anak yang soleh, diberikan iman yang teguh oleh Allah SWT dan disenangi semua orang. Doa yang baik-baik sahaja.

Once the clock strikes to 12 o'clock, my handphone has started beep in signal of i am getting wishes!

TEXT MSG
CALLS
FACEBOOK
TWITTER
WHATSAPP
BBM

Tak putus² ucapan dan doa from my Hubby, family tercinta dan rakan-rakan tersayang. You know guys, i am touched. Appreciate it all! Semoga kata-kata anda semua menjadi satu doa untuk saya. Amin :')



Cupcakes Chelsea! Special from my Colleagues! Thank you so much! Beria-ria lompat time ni tak sedar diri dah 'berat'! :D



Jamuan Pulut Kuning with Cheezy Tart. Nyum! :D


Me 28 now!

Celebrate with my Hubby at Kenny Rogers. Favourite place. Pregnant 28weeks already.



Sempat lagi pergi Warehouse Pureen Sales. Mulanya macam nak patah balik tengok banyak orang. Last-last kita yang tak nak balik. Baju-baju, barang baby semua comel sangat!

Heh. Ini wish antara yang BEST! Thank you kak Iti! :D

P/S: Oh ya. Hubby bagi hadiah handbag yang sangat cute gila kalau aku yang pakai. Pink lagi. Thank you Dear! :D

2 comments: