Sunday, June 19, 2011

Abah.

Aku percaya Qada' dan Qadar Allah SWT. I believe that all things happen in my life must be a GREAT reason behind that. Who knows? Be enjoy with your life, darling! =)



Happy Father's Day, Abah! =)



First time celebrate Father's Day with beliau -__-''

Ya Tuhan menguji hambaNYA dengan kemampuan yang hanya Dia tahu. Aku bersyukur dengan apa yang berlaku dalam fasa hidup aku. Aku masih tak terlewat untuk rasa sebenarnya kasih sayang dari seorang yang bergelar BAPA. I am so grateful, Tuhan! Kau memang maha Adil.
Kau berikan aku menikmati kasih Abah untuk jangka masa lama aku bergelar anak tapi, Kau cepat kurniakan aku seorang suami yang mungkin ada ciri-ciri seorang Papa yang baik. Alhamdulillah.




P/S: Thank you Ibu for cooked delicious dinner and bought to our home at that night. Aku goreng sayur and masak nasi jeww. HAHA.

2 comments: