Thursday, June 16, 2011

Jadi askar main lumpur.

Askar main lah!

Kak Siti boleh main lumpur? Ah! Rosaklah kulit muka yang mulus GILA tu! =D

Kak Siti dengan rela hati diterima masuk as Askar Wataniah. Aku sendiri tak tahu apa benda Wataniah tu. Aha malas nak google. Bukan setakat jadi ahli askar, kak Siti diangkat mengetuai kumpulan artis yang join Wataniah tu. Aku dengar ada 8 orang artis kesemuanya termasuk Shahiezy Sam, Ana Rafalli, Intan Ladyana, David Teo, Aizat and others.

Hurm? Itu je? Mana artis yang berbadan ketul, berani tunggang motor besar, tak takut mati join bungee jumping dan tali pinggang hitam? Bukan apa, just aku tak sure apa kriteria mereka dioffer masuk untuk jadi askar? Setahu aku mereka MESTI ada fizikal yang kuat. Mungkin just moral support? Eh buang masa la kalau macam tu. Kalau aku jadi mereka, aku nak main tali, main sungai, main gunung, main lumpur, main minyak hitam calit here and there. Baru syok.

Jangan salah faham. Aku tak kata mereka yang ada ni tak kuat. Mungkin kita tak didedahkan lagi aktiviti apa yang akan mereka sertai. So, tak boleh nak judge or agak-agak. Baik kau diam.





Terima Uniform semalam.




Kak Siti dimartabatkan as KETUA Askar Wataniah.





Kak Siti suka buat muka comel.

Credit pictures : DSSN, Berita Harian.




P/S: Kalau dibuka peluang untuk orang luar boleh turut serta. Aku nak! Bukan sebab adanya kak Siti whatsoever, tapi, aku memang minat =D

No comments:

Post a Comment