Saturday, August 14, 2010

Shopping Raya.

Senyum.

Shopping. Letih gila. Serious.

Janji dengan Mama tunggu kat PKNS. Kebetulan Mama dan Adik-Adik datang ke Shah Alam untuk shopping baju. Mama ajak pergi sama sebab nak belikan sekali baju raya. Dah kerja pun, Mama still nak manjakan kami. Aku pulak sanggup tunggu even memang letih sangat tadi.

SMS
Aku: Ma, kat mana. Dah ngantuk ni.Mama: Kejap mama nak cucuk duit.Aku: Okay along tunggu.

Mula-mula Mama carikan kopiah dan baju Melayu untuk anak-anak lelaki. Dah jumpa baju diorang baru rasa best nak cari baju we all. Sebab adik lelaki cerewet kot. Siap pesan baju Melayu kena ada pattern tak nak plain. Ada fashion. Ada yang tak nak cekak musang. Nak baju yang ada butang tengah bercorak. Macam-macam.

Next turn kami. Sekejap je cari dah dapat. Tudung je belum. Aku nak cari jenis selendang. Adik perempuan yang lain sibuk pilih baju masing-masing. Tema Purple. Nice.

Jam tunjuk 6 petang. Time for buzz off. Adik bongsu, Aina, pun dah call-call suruh balik. Sibuk je Aina ni. Tunang aku pun drop by kejap jumpa Mama dan semua. Then, teman pergi Bazar Ramadan. Sekarang ni aku jarang pergi Bazar. Tak ada nafsu nak makan. Prefer masak sendiri.

Jom layan gambar.




Bagus Mama. Bawa measurement tape.



This my second sister. Ina.


This is me. Takkan tak kenal.


2 comments: