Saturday, October 2, 2010

Benci bila diri ini diperkotak-katik.

Rasa nak benci, tak sampai hati. Rasa marah, memang meluap-luap. Aku tak suka kalau tulis entry yang emo memanjang. Tapi, tak tahu nak luahkan macam mana. Kejadian pagi tadi memang tak pernah aku termimpi atau terfikir dek kepala otak yang bengong ni.

Hati aku sakit, jiwa aku sakit tak apa lagi. Ni peha aku sakit. Jalan tempang. Tapi, tak tunjuk masa open house rumah mama aku tadi. Nanti banyak soalan. Aku tak reti nak jawab sebab tak pandai menipu. Apatah lagi putar belit untuk elak fakta dicium.

Betul kata pepatah lama, sebab mulut memang badan binasa. Tapi aku terbalik. Mulut dia, badan aku binasa. Suka hati nak buat macam tu. Mama aku pun tak pernah jentik aku apa lagi pukul. T_T.

Maaf? Senang lah untuk mintak.

Aku memang cepat jenis maafkan orang. Tak kira kesalahan besar mana pun. Aku memang soft-hearted person. Ala-ala Asmara dalam citer Asmara. Heh. Sempat lagi. Aku dah maafkan dia. Tapi, untuk bercakap dan memulakan bualan semestinya bukan aku. Kenangkan apa dia dah buat, bagi aku, tiada dia pun tak pe.

Sakit lagi.

Dah la rasa sakit makin tebal, malang lagi aku terseliuh ankle sebab jatuh tangga pulak kat rumah bujang ni. Khayal fikir apa entah. Kaki yang sama. Great. Terus sms tunang kata tak boleh jogs esok pagi. Sorry saya tak mampu nak jalan buat masa ni apa lagi berlari :(

Aku benci gila.

Yes, benci!

PS: Asyik tidur dalam tangisan, mana tak kena tegur bawah mata ada dark circle. Aish.

3 comments: