Monday, October 4, 2010

Pameran Pengantin di Plaza Alam Sentral

Semalam aku ambil angin jalan-jalan kat PAS lepas attend open house kat rumah abg Zack. Tunang aku ada training bola. Tak tahu ada Wedding Exhibition dalam PAS tu. Cuci mata la sekejap.

Pamplets semua aku ambil. Senang nanti nak refer balik nanti. Ada yang bertanya kenapa berjalan seorang. Malasnya nak jawab. Then, they ask me together with fiance go to next exhibition at KLCC. Prihatin pulak.

Antara pakej aku survey. Fotografer. Aku suka fotografer tak kaku. Pandai suruh kami posing. Banyak idea. Lagi murah pakej lagi bagus tapi, hasil kualiti. Ada? HAHA.

Wedding planner. Suka juga idea Mama yang nak dump lum sum amount then suruh mereka fikir konsep segala bagai. Aku tak kreatif. Even tak tahu pun nak buat konsep apa. Asalkan cantik kat mata orang saje. Aku nak pelamin. Awal-awal lagi dah cakap kat Mama. Kahwin sekali je, apa salahnya. Sebab banyak on Mama's side means my cousins, mereka tak amalkan persandingan semua ni. Jalankan yang mana wajib. Tapi, aku tolak.

Catering package pun not bad. Kiranya macam-macam ada kat situ. Just nak kau pandai pilih.

Sekarang ni sama-sama tengah calculate on wedding budget. Banyaknya pakai duit.

3 comments:

  1. wahh!!~ beshnyer... bagus2 ader plan... nasib laa u xmen angguk je pd sume offer2 tu dear!!~

    ReplyDelete
  2. wah!! meriahnya... excited la baca cite cik Sha

    Ahad ni kita g KLCC sama2 k... Before that, we need to discuss on budget, theme and everything that related to our big event.

    (ai xnyesal dgn yu)
    (ye... insyaAllah kawen skali je)

    ReplyDelete
  3. zyra,

    heh. pergh tergoda yu!

    TMI,

    thks love.
    ahad ni insyaAllah :)

    ReplyDelete