Friday, October 15, 2010

Lepas budget diannounced, merayu nak handphone jugak.

Suatu petang dalam kereta.

"Baby, b ingat nak bagi baby handphone buat hantaran. Baby okay tak?" dia bersuara.

"Hah? betul? Bestnya!" rasa nak lompat. Nasib baik dalam kereta.

"Tapi, budget RM1k je tau," dia gelak.

"Emmm okay! sure-sure Blackberry, Iphone tak boleh," aku ngomel.

"Kan baby tak minat BB & iphone. Lupa?" dia remind me

"Err memang la sebab camera tak cantik tapi, baby nak cari jugak macam BB. Keypad senang tekan." aku jawab balik.

"Okay, kalau ada rezeki nanti ya baby. InsyaAllah.." dia tutur kata nada pujuk.

"Takpe. Kalau ada rezeki.." aku macam insaf pulak.





Sony Ericsson Vivaz








Handphone idaman aku. Cantik. Market price sekarang dalam RM1200. Lebih Rm200 pulak. Tak tahu lah ramai dah pakai ke sekarang. Dah annouced since January 2010. Released on March 2010. Ini link untuk get to know full spec of this mobile. Aku suka handphone ini buat masa sekarang. Plus budget 2011 dah tak ada cukai untuk handphone.

Noticed tak aku nak handphone yang ada keypad macam BB, tapi, lain lak hasil survey. Erk. Sebenarnya aku lebih kepada minat touch screen seperti handphone aku pakai sekarang. Alasan nak tukar. Got me.

2 comments:

  1. Doakan agar murah rezeki, dpt beli Blackberry.. (dh mcm pantun pun ada gak)

    ReplyDelete
  2. TMI,

    (insyaAllah. awak sayang saya, saya tahu itu. heh)

    ReplyDelete